Hemeroteca
Taller de bosses d’origami
10/05/2025Aquest pròxim dissabte al matí al Talleret podeu fer la vostra bossa amb tècnica origami. Amb esmorzar i material.
Organitzat per Costumama.
40 anys de patinatge
07/05/2025Aquest pròxim dissabte Festival de Patinatge a Aiguafreda per celebrar els 40 anys del Club Patinatge Artístic Aiguafreda. A les 17 h al Pavelló de Can Plantada. Un agraïment a tothom que durant aquests anys ha fet possible i ha donat continuïtat al patinatge a Aiguafreda. Per molts anys!
L’autobús del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya visita Aiguafreda
14/05/2025Es tracta d'un espai immersiu i tecnològic que convida el públic a viatjar al passat, el present i al futur de la nostra societat, per a endinsar-se d'una forma totalment innovadora en temes com els avanços tecnològics, la transició energètica, la cultura, el transport o el patrimoni industrial, entre altres. L'exposició itinerant MNACTECBUS està dotada de l'equipament tecnològic i els recursos necessaris perquè les persones que s'endinsin en l'exposició visquin una experiència fascinant i memorable.
Serà a Aiguafreda els pròxims dies 14 i 15 de maig de 2025 al Parc de la Plateria. El MNACTECBUS s'adreça a les escoles, associacions, col·lectius, veïns en general i és gratuït. Al mateix temps MNACTECBUS es pot visitar a mode exposició i està obert al públic en general.
T'hi esperem!
L’autobús del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya visita Aiguafreda
15/05/2025Es tracta d'un espai immersiu i tecnològic que convida el públic a viatjar al passat, el present i al futur de la nostra societat, per a endinsar-se d'una forma totalment innovadora en temes com els avanços tecnològics, la transició energètica, la cultura, el transport o el patrimoni industrial, entre altres. L'exposició itinerant MNACTECBUS està dotada de l'equipament tecnològic i els recursos necessaris perquè les persones que s'endinsin en l'exposició visquin una experiència fascinant i memorable.
Serà a Aiguafreda els pròxims dies 14 i 15 de maig de 2025 al Parc de la Plateria. El MNACTECBUS s'adreça a les escoles, associacions, col·lectius, veïns en general i és gratuït. Al mateix temps MNACTECBUS es pot visitar a mode exposició i està obert al públic en general.
T'hi esperem!
Taller virtual per a joves que busquen feina
14/05/2025Taller virtual per a joves que van a la recerca de feina de temporada.
La inscripció és gratuïta al 637 281 618 o a orientaciojoves@vallesoriental.cat
49a Travessa del Montseny
18/05/2025Podreu fer la vostra inscripció a través de la web de la @feec_cat.
El dia 18 de maig vine a gaudir de la Travessa, prova puntuable pel Circuit Català de Caminades de Resistència 2025.
La Travessa és una prova solidària, i el 10% de la recaptació amb inscripcions es destina a obres benèfiques.
El preu de la inscripció son 30€ als posseïdors de llicència FEEC i UIAA i 38€ a la resta, on inclou la llicència temporal!
Festa de la infància
02/07/2025Veniu a gaudir de les activitats programades al Camp d'Esports per als més petits (fins a 12 anys) el dia 2 de juliol a partir de les 17 h.
Jocs d’aigua, inflable i festa de l’escuma. Amb la participació del Consell d’Infants d’Aiguafreda.
No us ho perdeu!
18a Setmana de la Joventut
07/07/2025La Setmana de la Joventut fa la majoria d'edat! I per celebrar-ho, més propostes que mai i concert dels Catarres!
El grup de referència d’Aiguafreda torna a casa per presentar el seu darrer disc i els èxits de sempre!
Taller de cuina sense pares
17/06/2025Després de la bona acollida que va tenir l'any passat, torna el taller per a joves de 12 a 18 anys. Una única sessió el dimarts 17 de juny a la tarda.
Ja us hi podeu inscriure!
A la recerca de les orquídies del Montseny
01/06/2025Diumenge 1 de juny, sortida de camp al Pla de la Calma acompanyats de Josep M Panareda, geògraf i especialista en botànica del Montseny, per a trobar i contemplar orquídies en el seu hàbitat natural.
Cal inscripció prèvia, que podeu fer a l’Ajuntament d’Aiguafreda trucant al 93 844 22 53 (9.00 – 14.00 h).
Està previst que la sortida duri unes 2 h.
En el moment de fer la inscripció us diran lloc i hora de trobada.
Places limitades!
Fira d’Herbes Remeieres
07/06/2025A la Plaça Major i durant tot el matí, Fira d’Herbes Remeieres i Plantes Aromàtiques
L'horta agroecològica, l'horta transformadora
05/06/2025Xerrada a càrrec de Maria Giner. A la biblioteca d'Aiguafreda.
Laboratori de lectura
04/06/2025Un laboratori de lectura és un tipus d'activitat familiar que convida a experimentar al voltant de la lectura. Durant una sessió, es proposen fórmules diverses d'aproximació, descoberta i lectura dels llibres als infants. En aquest cas, el laboratori, adreçat a infant de 3 a 9 anys, acompanyats de les seves famílies, girarà al voltant del Pomelo, de l'autora Ramona Badescu i l'il·lustrador Benjamin Chaud.
A través de les seves històries ordinàries en podrem conèixer els somnis, les pors, els dubtes, les preguntes... i totes les seves aventures d'aquest personatge.
Xerrada: L'horta agroecològica, l'horta transformadora
05/06/2025A la 12a Setmana de la Botànica d'Aiguafreda, programem aquesta xerrada a càrrec de la Maria Giner, enginyera tècnica agrícola i hortolana per vocació i convicció. Coordinadora i fundadora del projecte agroecològic de la Kosturica al Vallès Oriental des del 2000. Implicada activament en la difusió i lluita per l'agroecologia, l'economia social i solidària i per la sobirania alimentària.
A la xerrada ens ajudarà a descobrir com l'horta agroecològica pot ser també una eina de transformació social i ambiental.
Presentació del llibre: "La dona de les mil ànimes" de Mireia Serra Vila
06/06/2025Presentació del llibre "La dona de les mil ànimes" a càrrec de l'autora, la Mireia Serra Vila. Acompanyaran la presentació Eva Juan Lianres, psico-oncòloga i Isabel Roca Gubieras, musicoterapeuta.
Xerrada i pràctica: "Per què cal practicar Tai-txi? l'art de tornar al centre en un món que ens empeny cap a fora"
11/06/2025Vivim en una societat accelerada on el cos es tensa, la ment es dispersa i l'atenció es fragmenta. El Taiji Quan, més que una tècnica de moviment, és una via per a recuperar l'equilibri intern.
En aquesta xerrada explorarem què és el Tai-txi, per què la seva pràctica és rellevant avui més que mai i com aquest art pot ajudar-nos a reconnectar amb el nostre cos, calmar la ment i cultivar una força suau però profunda des de l'interior.
A càrrec de Pedro Torrecillas.
Activitat oberta a totes les edats.
Presentació del llibre: "El riu Congost i el seu paisatge"
12/06/2025Presentació de "El riu Congost i el seu paisatge. Un passeig fotogràfic". Es tracta d'un llibre de fotografies publicat per l'editorial Galobart, amb seu a Santa Eulàlia de Ronçana, que fa un recorregut pel riu Congost, passant per cada un dels municipis per on passa la seva llera.
A càrrec de l'Associació Les Guilles, el coordinador del projecte Pere Gendra i algun dels seus autors.
Tertúlia literària: "La sonrisa etrusca"
13/06/2025Comentarem el llibre: "La sonrisa etrusca" de Jose Luis Sampedro.
Conductora: Lola Tresserras.
Espectacle de petit format: "Embolicant la troca. El vestit nou de l'emperador"
18/06/2025La Quimeta, una costurera molt eixerida, està molt enfeinada cosint, embastant i embolicant les troques. El seu taller és ple de vetes i de fils, de botons i d'agulles, de puntes i de guixos. Mentre espera que vinguin a recollir la darrera comanda amb tots aquests materials, ens explicarà el conte “El vestit nou de l'emperador”.
Espectacle programat en commemoració dels 150 anys de la mort de Hans Christian Andersen, un dels més grans creadors i narradors de contes de la història.
A càrrec de Teatre Aula.
En el març del programa Commemora de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.