L’11 de setembre a Aiguafreda
Amb una assistència molt nombrosa, el matà de l'11 de setembre es van dur a terme els actes institucionals davant l'ajuntament. Aquest 11 de setembre va venir marcat per la situació polÃtica i econòmica al nostre paÃs que va contribuir, probablement, a fer l'acte més participatiu.
Les banderes catalana i d'Aiguafreda va ser lliurades, a tÃtol pòstum, a Ramon Sans i Gramunt, en homenatge per la seva dedicació al poble d'Aiguafreda des de molts vessants, entre els quals i de manera especial, el teatre, però també la fotografia i el reportatge sobre esdeveniments locals. L'alcalde, Joan Vila, va glossar la figura de Ramon Sans i va lliurar els estendards a la seva vÃdua, M. Empar Salgot i Grau, i als seus fills.
L'acte va comptar, per primer cop, amb la col·laboració de l'Escola Municipal de música d'Aiguafreda "La Clau de Sol" que va participar-hi amb una selecció de cançons, acabant amb el cant dels Segadors. A la tarda, una nombrosa representació aiguafredenca es va aplegar a la manifestació unità ria de Barcelona, enguany de carà cter històric.
Â
Â