Demà, Nit de Sant Joan, rebem la Flama del Canigó

Dilluns, 22 de juny de 2026

Després que aquests darrers anys ens hagin acompanyat els amics de Tradicat, aquest any prenen el relleu els amics de Les Guilles de Tagamanent, que ens duran la flama portada directament del cim del Canigó. La Flama de la llengua catalana que agermana tots els Països Catalans.

Atenció: nou horari! La Flama arribarà a la Plaça Major d’Aiguafreda a les 19.30 h. Tot seguit donarem la benvinguda als portadors, es farà la lectura del manifest i encendrem la foguera de la plaça. Hi haurà coca i moscatell per a tothom ! En acabat tothom a fer revetlla ! Aquest any us podreu endur la Flama. Si veniu proveïts d’un quinqué o d’una espelma amb protecció, podreu encendre-la directament de la Flama del Canigó i il·luminar les vostres espelmes a casa.

Darrera actualització: 22.06.2026 | 12:46